09 October 2009

Återupptäcka...

Jag har precis, efter att ha läst 3 timmar i An Echo In the Bone, kommit fram till att jag ska läsa om gamla böcker. Förut gjorde jag det hela tiden, men sen så slutade jag bara med det, utan någon anledning som helst. Konstigt. Varje gång jag står framför bokhyllan och vill läsa om någon gammal bok så tar det stopp. Jag vill inte. Känslan av olust. Men jag måste, och nu har jag bestämt mig, så det så. ( I brist på annat att berätta..haha)

Ska läsa igen:
  • The Best Day of Someone Else's Life - Kerry Reichs
  • Life's Too Short to Frost a Cupcake - Rosie Wilde
  • Desperately Seeking - Evelyn Cosgrave
  • Cafe Tropicana - Belinda Jones
  • Conversations With the Fat Girl - Liza Palmer
  • Seeing Me Naked - Liza Palmer
  • The Nanny - Melissa Nathan
  • Flirting in Cars - Alisa Kwitney
  • Where have all the Boys gone? - Jenny Colgan
  • The Boy I loved Before - Jenny Colgan
  • English as a Second Language - Megan Crane
Så, det borde räcka ett tag. I'll let you know how it goes..haha.

Nu borde jag gå och göra mig i ordning...dags för ännu en 30-års fest, den sista I hope.

No comments :

Post a Comment