29 October 2009

Jag luktar iaf gott...

Och då har solen gått i moln, och därmed har min motivation tagit sig en tupplur. Får se hur det ser ut senare idag. Borde gå ner till apoteket och köpa mer Zyx, vet inte om jag har slut på dem, eller om jag helt enkelt inte hittar på dem i mitt kaos.
Jag har nu iaf tagit en dusch, så jag luktar gott igen, i alla fall nånting..haha. Jag har dessutom tagit fram ett par alldeles nya och fräscha linser, så nu stapplar jag inte längre runt i lägenheten som en seriöst störd person.
Nu ska det bli lunch, eftersom jag inte har handlat på ett tag så står valet mellan en yoghurt + ett äpple, eller en kalkonmacka, därtill blir det tyska nyheter...

Imorron kväll ska jag på födelsedagsmiddag...seriöst, vad är det med er svenskar, det här är den 7:e (!!!!!) födelsedagen jag ska fira den här månaden. Har ni ingenting bättre för er i början av året ? :P :P

No comments :

Post a Comment