30 September 2009

Bones

Kom precis hem från en ännu en omöjligt svår datalabb, idag skulle vi skapa ännu en hemsida, med flera tillsidor, det vill säga en huvudsida med länkar till andra sidor vi har skapat..och då skulle vi skapa en fastdel i motsats till de rörliga delarna, en meny-lista osv. Layout, Stilmall och annat smått och gott. Fattade ni nåt? Nä, inte jag heller!

Nu när jag kom hem så var det filminvasion precis innanför dörren.
Jag fick hem BONES - säsong 4 på Blu-Ray. Jag älskar Bones, så underbart! Jag har inte sett ett enda avsnitt av säsong 4 ännu, jag gillar ju att vänta tills jag får se hela på Dvd eller Blu-ray, plus att det är så mkt roligare att göra en film-maraton utav det hela. Det roliga är dock att Bones 4 inte har kommit ut än, jag gick precis in på axelmusics hemsida och där står det fortfarande: Release 6 oct. haha..vad kul :)

Bland andra så har jag även fått hem "Ghosts of Girlfriends Past", "Duplicity" och "Knowing" samt några fler. Det blir en ultimat filmhelg!

Dessutom så är jag upptagen med att läsa "An Echo In The Bone" som jag fick hem förra veckan, blandar denna läsning med kurslitteraturen och ångest inför morgondagens tenta.

No comments :

Post a Comment