08 September 2009

Orkar inte hitta på nån rubrik...

Så, då har man lyckats hänga upp spegeln på väggen också, det blev som sagt inte så som jag hade tänkt mig, eftersom jag inte hittade en spegel efter mina föreställningar, men det blev okej.

Det var många som blev arga, besvikna och ledsna över säsongsavslutningen av Doctors Diary igår. Nu har tv-kanalen inrättat en egen sida speciellt för de som vill ventilera sina åsikter, skriva ner sin frustration och idéer om vad en eventuell tredje säsong skall innehålla. Får se vad det blir av det :)

Och visst förtjänar en klumpig, otursförföljd, chokladätande läkare en kille som han? :




Jag har inte hunnit gå ut på promenad idag ännu, det blev en hel del pluggande istället. Fick två avier från posten idag, den ena avser Nespresso, juppi, jag får äntligen dricka normalt kaffe igen, istället för den dära dumma decaf!, på den andra står det något konstigt på, ingen aning vad det kan vara...kan avhämtas efter kl.17. så jag får vänta ett tag till.

Imorgon måste jag upp tidigt, ska ha grupparbete kl.9, på eftermiddagen är det datalabb nr. 2, hoppas att den går bättre än nr. 1...usch jag hatar sådant!!

No comments :

Post a Comment