06 September 2009

Ikea och Top Model

Jag älskar söndagar, i alla fall om jag är ledig på måndagen, vilket jag är imorron. Framförallt höstsöndagar, där det är grått och kallt ute och man kan sitta inne med en filt, tända ljus och en varm kopp te/kaffe/choklad. Mysigt :)

Jag har redan en, för mig, produktiv söndagmorgon bakom mig. Har gjort rent kaffemaskinen, läst 40 sidor i boken "Introduktion till Informationsvetenskapen" utan att somna och ringt hem och pratat med mamma och pappa. (De har fortfarande 26 grader ute, orättvist ju!!!jag vet jag vet, har precis sagt hur mysigt det är med kalla höstdagar, men jag hade faktiskt inte tackat nej till en varm sommardag, med härliga promenader ute i solen, ligga på balkongen..få färg...)

Nu ska jag alldeles strax åka ut till Hälla. Behöver diverse små-grejor på Ikea, bl.a. en pall, en spegel, kaffemuggar...lampan kommer jag tyvärr inte ha råd med.

Ska in på Stadium en snabbis också, behöver några plagg till så att jag äntligen kommer igång med motionsrundorna igen. Sedan så finns det ju HM och Lindex också......

Ikväll är det dags för Top Model, då blir det glass och mys framför TV:n, får bara inte äta upp allt, för imorron är det ett dubbelavsnitt av Doctor's Diary!! Som jag längtar! (Synd att det är redan slut för säsongen igen, hoppas säsong 3 kommer snart!!!)

No comments :

Post a Comment