06 September 2009

Helt fel

Som vanligt så blev ingenting som planerat, idag igen. Helt fel.
Köpte en ful spegel, men det visste jag ju redan innan, eftersom jag inte har lyckats att hitta en snygg spegel i hela Sverige ( och då menar jag hur den ser ut, inte den där dumma bilden man ser i den!!!)
Men det blev även två sideboards:


Fråga mig inte varifrån den impulsen kom, eller med vilka pengar det skall betalas. Och om det inte redan vore nog, nej, jag var tvungen att gå in på Stadium, och köpa någonting jag för det första: INTE BEHÖVER!!!!, för det andra: Egentligen inte har råd med! och för det tredje: DE HADE DEN INTE I MIN STORLEK ! vad ska jag med en tröja till som är för stor??


Så, nu har jag blivit av med alldeles för mycket pengar för onödiga saker, medan de saker som jag faktiskt behöver har jag inte köpt, Aaargh!. Har inte fyllt min läskvot av pluggbok idag heller, istället så har jag kollat klart på säsongsavslutningen av house 5, har fortsatt kolla på Once and Again, vilket nog inte är så smart, eftersom det får mig att längta efter en sådan kärlek. Men när jag började känna så, då blev jag arg på H, tur att han inte fattar svenska annars så.. uschusch. Så arg jag kan bli på den människan, helt sjukt!

Så, imorron är det måndag, en ny början. Ska försöka ta tag i motionsgrejen, H-grejen och framförallt MAT-grejen. Måste börja äta nyttigt, orkar inte känna så här längre!

No comments :

Post a Comment