09 September 2009

Queen N's flummiga försök att skapa en HTML sida

Yay, hemma igen. Sjukt trött efter att ha vaknat halv 5 efter bara 4 timmars sömn. Efter det var det omöjligt att somna om.

Idag blev det nästan perfekt med resan, jag fick bara stå och vänta i några minuter tills bussen kom, det var iofs inte den bussen jag väntade på, men jag åkte med den iaf.

Jag var framme i Engelska Parken kl.9.14, alltså en minut före den utsatta tiden.

Man kan väl inte precis säga att grupparbetet var produktivt. Det började med att vi försökte överträffa varandra i tysthet och vända bort ögonen när gruppledaren och sekreteraren skulle utses. Haha :) Men trevligt var det i alla fall. Ska försöka göra en hel del ikväll inför morgondagens möte.
På Lunchen gick några av oss ner till de olika nationerna för att skriva in oss. Så nu är även det avklarat.

På eftermiddagen så hade vi datalabb Nr. 2, där jag gjorde mina alldeles första försök på att skapa en egen HTML sida, med programkod osv. efter en stunds flummande så lyckades jag till slut att skapa en egen enkel liten sida som jag sedan validerade på en speciell sida, där jag passerade utan fel. Juppie :) Jag lyckas till och med komma in på min lilla flummiga sida på nätet....vilket skräp det finns på internet..haha!

No comments :

Post a Comment