15 September 2009

Hooked

Har pluggat, städat, tvättat, rensat ur garderoben och ordnat mina pärlor idag. Har inte hunnit ordna och kategorisera mina böcker ännu.
Var i Stockholm igår, det var underbart fint väder. Istället för att sätta oss inne någonstans, köpte vi en macka och något att dricka och satte oss i kungsan istället. Ååh så fint :) Med fontänen, röda kyrkan, blåa himlen. Stockholm är vackert.

Tillbringade före det minst en halvtimme inne på stora Akademibokhandeln. De har inte fått in mycket nytt sedan i Juni :( (Synd). Men jag köpte 4 nya böcker...får se om någon blir läst...

Fick hem nya Dan Brown boken ikväll ( dumboken var för tjock för att passa in genom brevlådan, jag som stod redo för att öppna dörren..buhu...avhämtning kl. 19.00 blev det.)
Var på 7km promenix idag också..och kollade på den första timmen utav den förlängda versionen av Angels and Demons på blu-ray.

Jag har precis läst de första 32 sidorna i nya boken om " Robert Langdon" och jag måste säga att jag är hooked. Hjälp!! När ska jag hitta tid att läsa? Måste gå och lägga mig nu. Stannade uppe till halv 4 på natten tills idag..var tvungen att kolla på tennis och pluggläsa lite..

Imorron blir det föreläsning i Muppsala..därefter bär det av till V-ås på bio...ny Gerry Butler frossa!

No comments :

Post a Comment