04 September 2009

Ont i hela kroppen

Vet inte om det är höstvädret ute, stressen under veckan, nej veckorna, som har gått, eller om jag verkligen håller på att bli sjuk, IGEN.
Jag fryser, rejält, är alldeles kall. Har druckit te och kaffe, sitter med halsduk och filt, den varma duschen hjälpte inte, längtar efter ett badkar!! ( Nån som vet var man kan köpa ett badkar som får plats i världens minsta badrum? Problem med dörröppningen kvarstår också! Men jag vill verkligen ha ett badkar, jag som har en passion att samla olika badoljor och badbomber och alltid måste packa ner de i väskan när jag åker till Schweiz eller Paris så att jag äntligen får använda dem!)
Jag har försökt läsa idag, men ingen bok var tillräckligt bra, iaf inte idag. Jag vill ha en mysbok och de uppfyller tyvärr inte kraven. Är in the mood att ligga framför tvn och kolla Gilmore Girls och äta choklad, tyvärr så kan jag alla avsnitt utantill så det är lite tråkigt. Har nu bestämt mig att kolla på "Once and Again" på datorn i sängen, baka mina favorit snacks ( smördeg, ost och vitlökssalami) och kanske ta en god drink.
Har beställt kaffe till min nya söta maskin idag, det gick på alldeles för mycket pengar, hela 1000kr la jag ut för att få dricka 300koppar espresso!
Jag hittade en affär med pärlor i lördags, så jag köpte en del, jag hoppas att jag snart kan få köpa Dan Browns nya bok som audio-book så att jag kan börja pyssla.
Beställde äntligen "An Echo in the Bone" idag, på e-lounge. Har aldrig beställt ngt därifrån tidigare, så jag hoppas att allt går bra, för om det gör det så kommer det beställas massor därifrån i fortsättningen. De är en hel del billigare än bokus eller adlibris,( iaf de böcker som jag vill ha) men framförallt så kan man förbeställa, det vill säga man kan beställa boken och så kommer den hem när den har kommit ut, så himla smidigt! Love it!

Min lilla älskling!!




Min "nya" hall som jag tyvärr fortfarande inte har hittat nån spegel till...grrrr

No comments :

Post a Comment