11 August 2009

Några knäppis bilder...

Ibland så blir man överraskad. Okejokej, jag kan inte släppa det, "Saving Grace" av Ciara Geraghty är underbar. Det är precis en sådan bok som jag alltid strävar efter att hitta. Det är den där "Quest" efter någonting meningsfullt, efter någonting som känns äkta som hela tiden leder ut mig i stora bokhavet än en gång. Att ha bokens karaktär med sig hela dagen även om man inte läser, att man befinner sig inne i bokens värld och totalt glömmer bort verkligheten. Jag har ingen aning vad som gör att jag får den där känslan i magen, jag kan inte peka fingret på en enskild sak. Gränsen mellan en "one of a kind" bok och en bara bra bok är hårfin.


Nedan några fler kort från Paris. Och, ja, himlen är äkta. Den var så där blå och utan moln..helt underbart!! (Tyvärr hade jag inte rätt kläder med mig ..)



Beware of the Queen :)











My Castles





No comments :

Post a Comment