29 May 2009

The Zombie Queen

Vilket underbart väder! Oj, vilken skillnad jämfört med igår. (Inte att jag ser så mycket, mina ögon är så smååå och tydligen är 3 timmars sömn inte så bra för hyn heller..vem hade trott det..haha)

Jag har nyss lämnat in min uppsats, 37 sidor, 65'000 tecken, det vill säga 37 sidor fulla av blabla och skräp och mitt ego, skulle inte förvåna mig om jag får underkänd...man kan typ säga att det skulle vara Guds straff, ett tecken i tiden..sen kan jag träda fram som profet och bli ledare till en millennaristisk rörelse..det skulle väl vara nåt..eller hur? Nej, jag hoppas att den går igenom, så att jag förhoppningsvis slipper Religionsvetenskapen i höst.

Sitter och lyssnar på lovebugs, har äntligen hittat min gamla skiva...ååå vilka minnen!
Försökte ligga ute på balkongen ett tag och sola..men det blev alldeles för varmt och eftersom jag är så vit och degig blev jag alldeles röd i ansiktet...

Hörde av mig till S också och undrade om han hade tid att träffas nästa vecka..och det hade han..Yay :)
Mycket som ska hinnas med att göra på bara 11 dagar, måste försöka hitta någon present till mamma och pappa också, och så kanske köpa några sommarkläder..och jag måste leta efter min bikini, den är och förblir försvunnen..aaargh!

Men idag och imorgon ska jag ta det lugnt, gå på promenader, njuta av solen, dricka vodka-orangina, äta pizzabaguetter och glass, läsa, kolla en trevlig film..kanske ta nån fika nånstans....eller gå på bio..vem vet.
På söndag ska jag börja med plugget igen..5 stycken PM och två hemtentor samt en opponering kvar!...

Nu ska jag strax gå och hämta Twilight-bokboxen, jag hann inte igår :(

No comments :

Post a Comment