28 May 2009

Chips + Sommar = ingen bra kombination!

Allting går så segt idag. Har skrivit 32 sidor nu och skickat ännu ett utkast till handledaren, men jag har fortfarande Analys/Diskussion delen kvar att skriva, sedan måste jag finputsa språket och kolla med all formalia...och jag har fortfarande ingen rubrik förutom Guds straff.

Jag har precis tagit en kortare paus och ätit lite mer än en halv påse chips. Sourcream and Sweet Chili..hjälp så gott! Och självklart står det på aftonbladet sen att sommarvädret ska komma hit. Blää. Tack vare alldeles för mycket plugg, alldeles för mycket regn och alldeles för många förkylningar och andra konstiga sjukdomar är jag inte alls i bikini-form. Därför ska jag också spendera hela sommaren på ett kontor, så det så!


Fick idag meddelande från bokus att en av mina bokbevakningar finns att köpa nu. Så himla typiskt! Ska åka hem om 12 dagar, bara 7 arbetsdagar kvar! Självklart skickas det inom 5-8 arbetsdagar..blääääää.

Hoppas att den finns på akademibokhandeln i Stockholm ( men de är ju så sega med att ta in nya böcker...)

Så, snälla akademibokhandel, ta in Molly's Millions av Victoria Connelly, är ni snälla!

Det fortsätter regna, det fortsätter plaska mot fönstret...nu har jag i alla fall en ursäkt att inte gå ut på min promenix....

Uppsatsdags igen...vill ha choklad..nu!

No comments :

Post a Comment