07 September 2009

Arg

Tänk hur man kan förstöra något så fint på bara några minuter. Uschusch.
Jag slöste bort en hel dag med att göra ingenting. Då går tiden fort!

2 timmar = Ångest över mitt gröna hår
3 timmar = Ångest över siffrorna som vågen visade
4 timmar = Läsning i pluggbok, 30 sidor under vilka jag lyckades somna 4!!!!!! gånger!
2 timmar = promenix, haltade runt med min svullna vad

Allt detta blandades med måndagsångest, pengarångest och all annan ångest man kan få så där under dagen.

Såg fram emot kvällens dubbelavsnitt av Doctor's Diary, men det blev inte mysigt. De har förstört hela serien!! Jag överdriver inte. De lyckades omvandla allt det där underbara, till skit. Ursäkta ordvalet men det är det enda ordet som verkligen beskriver sakförhållandena! Det blev fler omöjliga vändningar och drama än i " The Bold and The Beautiful" eller "Sunset Beach". Jag blev riktigt ledsen när de inte lyckades reda ut allting till slut.

Aja, nu ska jag fortsätta plugga...

Kanske jag också får tre "proposals" på en och samma dag någon gång...drömma får man ju....

No comments :

Post a Comment