27 August 2009

Ovilja

Jag gillar inte att skriva när allt hänger i luften. Samma sak är det med att prata. Jag kan bli tyst och inte höra av i flera veckor när någonting inte riktigt stämmer.
Jag vet inte hur framtiden ser ut, det verkar som om jag har blivit registrerat i Uppsala, men jag har fortfarande inte löst problemen med nation/kåren. Jag är ganska "lost" just nu, men den här gången är det mitt fel faktiskt.
Hela 11 dagar har det gått sedan jag har läst en bok, sedan jag har haft en bok att läsa, inte så konstigt att jag har blivit helt knäpp. Böcker är min terapi ju.
Fick nyss veta att morfar ligger på intensiven, hoppas han mår bättre snart.
Men vissa saker går också bra just nu, jag har fått en hel del med pengar, vilket innebär att jag har råd att plugga i ca 1.5 år till..känns skönt. Dessutom så har jag nu äntligen råd med att köpa en kaffemaskin...den här ska det bli:



Har beställt några TV-serier på axelmusic.com på Blu-ray

- True Blood Season 1
- Bones Season 4
- Burn Notice Season 2


Har mått väldigt dåligt de senaste dagarna, förkyld, seg i kroppen, allmänt trött och hängig, tillbringade dagarna med att sova 15 timmar minst, kolla på Doctors Diary på datorn i sängen och dricka te.
Hoppas jag blir frisk och får energi inför kursstarten på måndag..Wish me luck!!!

No comments :

Post a Comment